"Marques, mitjans i audiències: la comunicació eficaç a l’era del (des)amor"

Alejandro Teodoro, director de Branded Content i Accions Especials a Godó Strategies, Grup Godó, ha pres part a una nova edició del cicle de jornades Bon dia Tarragona que organitza la Cambra en format híbrid i que ha presentat Ramon Marsal, tresorer de la Corporació tarragonina. Teodoro ha parlat de "Marques, mitjans i audiències: la comunicació eficaç en l’era del (des)amor". I ha explicat que “parlem massa de comunicació. Però poc de comunicació eficaç. Parlem molt de comunicar, però menys d’aconseguir els objectius. I em faig una pregunta: s’està comunicant amb eficàcia per aconseguir els objectius? Els temps canvien. Les marques evolucionen. Els mitjans es transformen. I les audiències… Vaja, de fet, ja no podem parlar d’audiències. Parlem de personalització, d’individus tremendament exigents amb un allau de possibilitats al seu voltant i contínuament impactats per multitud de canals que no es relacionen igual amb els mitjans i les marques. Tot és més ràpid, tot és més fugaç i apareixen nous actors en escena... però no tot canvia. Els Bon dia són una iniciativa de la Cambra de Tarragona, amb el suport de Repsol, CaixaBank i Port de Tarragona. I la col·laboració de Bic Graphic i Yzaguirre.

Ignasi Cañagueral , Dow, al...

El secretari general d'Infr...

Javier Rodríguez, Global Po...

Tast a la Cambra per promoc...

"Garanties i drets del cont...

Santi Vila parla d'infraest...

“La Reforma Laboral, una op...

Cap a on va l’economia de T...

Banner_bon_dia